Iniţial a fost Kenvelo. Un deceniu mai târziu au venit Lee Cooper şi Tom Tailor, iar în acest an grupul a fost completat cu brandul american TimeOut, care îşi face pentru a doua oară intrarea pe piaţa locală după circa trei ani de absenţă. Planul de expansiune al grupului Kenvelo nu se opreşte însă aici, portofoliul de branduri urmând a fi completat fie cu un brand de pantofi, fie cu unul de lenjerie intimă, fie cu amândouă, scrie revista Business MAGAZIN.
"Pe sectorul de îmbrăcăminte pot să spun că am acoperit toate segmentele de piaţă. Acum ne uităm spre pantofi şi lenjerie intimă", spune Philippe Besadoux, 52 de ani, francezul care conduce de trei ani grupul la nivel local.
Deşi administrează în prezent în România patru branduri de îmbrăcăminte, Besadoux ţine să explice că niciunul nu intră în competiţie directă cu un altul.
"Toate au ceva în comun, însă în esenţă fiecare este diferit de celelalte."
Francezul spune că fiecare brand impune un stil propriu al fiecărei colecţii. Astfel, dacă Tom Tailor are ceva carcteristic modei germane, iar Lee Cooper este prin definiţie un brand de jeans, TimeOut se remarcă printr-o orientare mai mare către tendinţele din fiecare sezon.
Kenvelo a intrat pe piaţa locală în 2001, într-o perioadă în care nu multe branduri de modă străine îşi făceau curaj să testeze România. În primii ani brandul a făcut legea pe piaţa locală de modă. Odată cu trecerea anilor însă piaţa a început să se aglomereze cu nume tot mai mari, precum Zara, New Yorker sau H&M. Sub presiunea competiţiei, Kenvelo a pierdut primul loc în topul retailerilor de modă.
Acum Philippe Besadoux face planuri pentru a reveni pe podium, acesta fiind şi unul dintre principalele motive pentru care a optat pentru construcţia unui grup. "Pentru a reuşi să te impui pe piaţă ai nevoie de mai multe branduri în portofoliu."
@N