Până la accidentul mortal de weekendul trecut, Gelu Frunză se putea considera unul dintre cei mai norocoşi piloţi din România. În mai 2010, se afla la manşa unui avion Zephir 2000, când el a fost nevoit să ţină aparatul în aer preţ de două ore, pentru a consuma combustibilul şi a putea executa aterizarea forţată.
"Am aterizat cu bine, mă bucur că nu a fost un accident, ci un incident. Aici nu aveam voie să greşesc", spunea Gelu Frunză atunci, la scurt timp după ce a aterizat. El mai avusese la activ un astfel de incident deasupra Carpaţilor, când i s-a oprit motorul.
În mai 2010, lui Frunză i s-a rupt roata avionului în timp ce-l instruia pe cursantul său să facă manevre tip "touch and go", adică să coboare până aproape de sol, apoi să ridice aparatul spre cer.
Cine a fost Gelu Frunză?
Gelu Vasile Frunză a fost fizician, informatician şi instructor de zbor. El a absolvit Academia Română de Aviaţie în 2005 şi a fost preşedintele unei companii care antrenează piloţi pentru aparate uşoare de zbor.
Până la accidentul mortal de weekendul trecut, Gelu Frunză se putea considera unul dintre cei mai norocoşi piloţi din România. În mai 2010, se afla la manşa unui avion Zephir 2000, când el a fost nevoit să ţină aparatul în aer preţ de două ore, pentru a consuma combustibilul şi a putea executa aterizarea forţată.
"Am aterizat cu bine, mă bucur că nu a fost un accident, ci un incident. Aici nu aveam voie să greşesc", spunea Gelu Frunză atunci, la scurt timp după ce a aterizat. El mai avusese la activ un astfel de incident deasupra Carpaţilor, când i s-a oprit motorul.
În mai 2010, lui Frunză i s-a rupt roata avionului în timp ce-l instruia pe cursantul său să facă manevre tip "touch and go", adică să coboare până aproape de sol, apoi să ridice aparatul spre cer.
Cine a fost Gelu Frunză?
Gelu Vasile Frunză a fost fizician, info