Se suspectează o posibilă înţelegere a celor mai mari jucători de pe piaţa vânzărilor de publicitate pentru împărţirea conturilor clienţilor şi excluderea firmelor locale mici.
Consiliul Concurenţei a declanşat o investigaţie privind o posibilă înţelegere între multinaţionale pe piaţa vânzărilor de publicitate pe piaţa media locală în ideea de a-şi împărţi veniturile şi a bloca accesul firmelor româneşti la conturile marilor clienţi.
„Am primit o sesizare potrivit căreia firmele multinaţionale s-ar înţelege între ele pentru a obţine cele mai mari conturi de pe piaţa de publicitate. Investigaţia va dura cel puţin un an”, a precizat Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei.
Legea Concurenţei interzice orice înţelegeri exprese sau tacite între agenţii economici ori asociaţiile de agenţi economici, care au ca obiect sau au ca efect denaturarea concurenţei.
Mai mult pe Economica.net
Se suspectează o posibilă înţelegere a celor mai mari jucători de pe piaţa vânzărilor de publicitate pentru împărţirea conturilor clienţilor şi excluderea firmelor locale mici.
Consiliul Concurenţei a declanşat o investigaţie privind o posibilă înţelegere între multinaţionale pe piaţa vânzărilor de publicitate pe piaţa media locală în ideea de a-şi împărţi veniturile şi a bloca accesul firmelor româneşti la conturile marilor clienţi.
„Am primit o sesizare potrivit căreia firmele multinaţionale s-ar înţelege între ele pentru a obţine cele mai mari conturi de pe piaţa de publicitate. Investigaţia va dura cel puţin un an”, a precizat Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei.
Legea Concurenţei interzice orice înţelegeri exprese sau tacite între agenţii economici ori asociaţiile de agenţi economici, care au ca obiect sau au ca efect denaturarea concurenţei.
Mai mult pe Economica.net