Poliţia Transporturi a găsit o explicaţie pentru căderea fetei de 13 ani din tren, care a dus ulterior la moartea acesteia. Anchetatorii Poliţiei Transporturi Bucureşti şi procurorii au făcut, marţi, un experiment judiciar pentru a vedea cum a fost posibil ca uşa vagonului să poată fi deschisă în timpul mersului şi care este efectul asupra unui corp cu aceeaşi greutate ca a elevei de 13 ani, dacă acesta poate fi tras afară de curent la viteza de aproximativ 140 de kilometri pe oră.
Fata ar fi ieşit pe holul vagonului, însoţită de o colegă, ca să fumeze o ţigară. După ce aceasta a terminat de fumat s-a gândit să deschidă uşa vagonului pentru a aerisi, astfel încât părinţii şi profesorii însoţitori să nu simtă mirosul de fum. Din cauza faptului că la momentul respectiv trenul circula cu o vizită de aproximativ 130-140 de kilometri pe oră, curentul a smuls-o afară pe fata de 13 ani, potrivit primelor concluzii ale anchetei făcute de Poliţia Transporturi, citat de Mediafax.
Prietena ei, şocată de ce s-a întâmplat, a luat-o la fugă spre compartimentul în care se aflau profesorii însoţitori şi părinţii, iar la un moment dat, din neatenţie, s-a împiedicat în nişte bagaje, fracturându-şi glezna. Eleva a fost audiat de poliţişti acasă şi a povestit contextul în care s-a produs tragedia. Accidentul a avut loc duminică seara, în jurul orei 19.00, în zona localităţii Buftea, fata căzând din trenul IR 1746, care circula pe ruta Satu Mare - Bucureşti. Un echipaj SMURD a ajuns la locul accidentului, însă medicii nu au putut-o salva pe adolescentă.
Poliţia Transporturi a găsit o explicaţie pentru căderea fetei de 13 ani din tren, care a dus ulterior la moartea acesteia. Anchetatorii Poliţiei Transporturi Bucureşti şi procurorii au făcut, marţi, un experiment judiciar pentru a vedea cum a fost posibil ca uşa vagonului să poată fi deschisă în timpul mersulu