Șeful direcției de marketing și comunicare din grupul Renault, Stephen Norman, a declarat în fața unui grup de jurnaliști români că „în privința marketingului, anul viitor, prioritatea companiei va fi modelul Clio IV, pe locul doi se va afla familia de vehicule electrice, iar pe trei, gama Dacia”.
Vicepreședinte senior pentru marketing și comunicare, Stephen Norman a explicat că noua gamă Dacia – care include modelele Lodgy, Dokker, Sandero, Sandero Stepway și Logan, alături de Duster - va fi promovată la fel ca și până acum însă va fi pus accent și pe fiabilitate. „Vorbim despre mașini care oferă un spațiu interior impresionant pentru suma pe care o plătesc clienții. Nu ne vom opri niciodată să spunem asta cumpărătorilor. Odată cu noua gamă vom adăuga și încrederea în produs la capitolul comunicare. Noi știm că Daciile sunt mașini fiabile și trebuie să convingem și clienții de asta”, a menționat Norman. Nici grupul-țintă de clienți nu se modifică odată cu schimbarea de design a produselor Dacia.
Cu toate acestea, oficialul Renault a subliniat șugubăț că „ România nu are o reputație pentru calitate în multe state. Totuși, de acolo de unde vin eu, din Marea Britanie, produsele românești nu au deloc o reputație proastă. De fapt, nu au nicio reputație. Probabil că mulți nici nu știu unde se află țara dvs. pe hartă”. Acesta ar fi, în opinia lui Norman, unul dintre motivele pentru care „ în afara României, Marea Britanie ar putea fi cea mai importantă piață pentru Dacia. Asta dacă nu luăm în calcul Franța. De ce? Pentru că, privind în urmă, Skoda a avut un succes imens acolo cu mult înainte ca Volkswagen să cumpere marca cehă. Și Lada a vândut bine în Marea Britanie. Britanicilor le place să facă anumite lucruri altfel decât alte popoare”.
În privința evoluției mărcii Dacia în cadrul grupului Renault, Norman a concluzionat că marca românească „este