• Gheorghe Nichita mai baga o data mana in bugetul local pentru a face campanie Uniunii Social Liberale • Campania electorala mascata la alegerile locale sub sloganul informativ "Iasul are prioritate" a revenit in forta in apropierea alegerilor parlamentare
In speranta atragerii de voturi pentru candidatii USL din municipiu, la alegerile parlamentare, primarul a reinceput o campanie agresiva de popularizare a "reusitelor" municipalitatii din ultimele luni. Cu gandul la voturile care ar putea trimite USL-istii in Parlament, primarul a dispus o noua agresare a iesenilor. Acestia vor fi opriti pe strada in urmatoarea perioada pentru a li se inmana fluturasi cu sigla "Iasul are prioritate", slogan folosit de Gheorghe Nichita pentru o campanie electorala mascata la alegerile locale. Oficial insa, si de aceasta data, informarea - care incepe taman cu cateva zile dupa anuntarea candidatilor USL pe colegiile din municipiu, nu are nimic de-a face cu alegerile, dupa cum sustin reprezentantii municipalitatii. "S-a decis ca in trei puncte din oras, pe esplanada Mimoza din Pacurari, pe Alexandru Lapusneanu in fata Cinema Tineretului si in Zimbru sa fie instalate corturi, unde se vor distribui cate 5000 de fluturasi. Pe rand, corturile vor fi amplasate cate trei zile in fiecare din cele trei puncte. Fluturasii contin informatii despre santierele din fiecare zona in parte, iar actiunea este una informativa si nu are legatura cu campania electorala", a tinut sa precizeze Sebastian Burga, purtatorul de cuvant al municipalitatii.
Istoricul campaniei pe bani publici
In conditiile in care legea obliga la incheierea prin licitatie a contractelor de peste 15.000 de euro, municipalitatea a preferat sa aloce direct 685 de milioane de lei vechi (14.900 de euro - n.r. ) unei firme, pentru a-l scapa pe Gheorghe Nichita de bataile de cap ale licitatiilor