Unul dintre cele mai importante saloane auto din acest an din România, cu potenţialul de a redeveni în anii următori evenimentul care aduce toate noutăţile pe piaţa locală, Salonul Auto Bucureşti şi Accesorii a avut parte de câteva premiere naţionale, cum ar fi: Honda CR-V, Mitsubishi Outlander (lansat în prealabil în cadrul unui eveniment mai restrâns) sau Citroën C-Elysée (primul Citröen de buget). Salonul a avut o pauză din cauza crizei economice, între 2007 şi 2011.
Citroën C-Elysée
Grupul PSA are o pereche de sedanuri destinate pieţelor emergente, modele competitoare pentru viitorul Logan 2, Skoda Rapid ori Renault Symbol.
Citroën C-Elysée şi Peugeot 301 au o lungime de 4,43 metri, un ampatament de 2,65 metri, iar volumul portbagajelor atinge 506 litri capacitate.
Partea frontală a Citroën-ului C-Elysée dispune pe centrul grilei de clasicele vârfuri duble de săgeţi specifice logoului mărcii ce îşi aruncă prelungirile paralele pe orizontala ce leagă farurile. Gura spoilerului are perimetrul elegant conturat pe trei laturi de o bandă de crom, în interior existând un desen din faguri hexagonali aplatizaţi. Capacul portbagajului dispune de o protuberanţă cu rol de eleron, iar linia stopurilor face o uşoară mişcare descendentă comparativ cu muchia laterală a caroseriei.
Clienţii de pe pieţele emergente caută la o maşină în principal aspecte practice, în acest sens noul Citroën C-Elysée răspunde acestor cerinţe printr-un habitaclu confortabil ce poate adăposti până la cinci persoane, fără ca acestea să fie obligate să dea probe de contorsionistică.
Referitor la motoare, intrarea în gamă pentru noul Citroën C-Elysée se face cu un propulsor de 1.2 Vti pe benzină şi 72 CP, alte motoare fiind un agregat de 1.6 Vti cu 115 CP şi un diesel frugal de 1.6 HDI „nefumător" cu 92 CP, potrivit citynews.ro
Fratele geamăn, Peugeot 301