Anchetatorii au aflat, de la ultima persoană care a văzut-o în viaţă, că eleva a ieşit în uşa vagonului să fumeze, iar în momentul în care a deschis uşa, a căzut. De altfel, la niciun metru de uşa vagonului, lângă rastelurile pentru biciclete, exista un geam care putea fi deschis, iar de la locul 93 unde a stat Elisa până la capătul vagonului unde este uşa sunt aproape 30 de metri. De altfel, anchetatori ne-au mai spus că asupra fetei s-a găsit şi o brichetă.
"Astăzi prin dispoziţia Parchetului am efectuat o constatare tehnică în fază statică şi în fază dinamică cu privire la acea uşă prin care săraca fată a părăsit această lume. Constatările noastre, cât şi mai mult cât ne-au fost explicate de specialiştii de la Căile Ferate uşa în toate fazele a funcţionat normal, s-a blocat la plecare, deci a funcţionat din toţi parametri. Din declaraţiile luate până acum, din păcate copilul a deschis uşa. Comisia a fost formată din specialişti ai Căii Ferate de la Revizia Vagoane Bucureşti Griviţa şi ofiţeri de la Poliţia Transporturi Bucureşti", ne-a declarat inspectorul principal de la Secţia Regională de Poliţie Transporturi Bucureşti, Sorin Marinescu.
Anchetatorii au aflat, de la ultima persoană care a văzut-o în viaţă, că eleva a ieşit în uşa vagonului să fumeze, iar în momentul în care a deschis uşa, a căzut. De altfel, la niciun metru de uşa vagonului, lângă rastelurile pentru biciclete, exista un geam care putea fi deschis, iar de la locul 93 unde a stat Elisa până la capătul vagonului unde este uşa sunt aproape 30 de metri. De altfel, anchetatori ne-au mai spus că asupra fetei s-a găsit şi o brichetă.
"Astăzi prin dispoziţia Parchetului am efectuat o constatare tehnică în fază statică şi în fază dinamică cu privire la acea uşă prin care săraca fată a părăsit această lume. Constatările noastre, cât şi mai mult cât ne-au fost explicate de specialiştii