Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a deschis traficul pe primul tronson din autostrada Timişoara-Lugoj, de 9,5 kilometri
Recepţia tronsonului de 9,5 kilometri s-a făcut fără niciun invitat din Bucureşti. Au fost prezenţi doar reprezentanţii Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale la nivel regional, staful firmelor care s-au ocupat de lucrări şi Poliţia Autostăzii Vestului. Acest tronson s-a realizat în timp record. Este o premieră în România când o lucrare din autostradă se termină înainte de termen. În acest caz cu şase luni mai repede!
GALERIE FOTO
„Acest tronson are patru poduri, şase pasaje, 24 de podeţe, două parcări cu toate dotările, cu grupuri sanitare şi pentru persoane cu handicat. Sunt spaţii verzi, parapeţi, semnalizări, toate sunt la nivel occidental. Am terminat mai repede, pentru că acesta este politica noastră, să lucrăm cu muncitoii noştri, nu cu subcontractări. Astfel sunt şi costuri mai mici”, a spus Ştefan Şerbu, directorul firmei care a realizat lucrarea.
Mai mult, este singura autostradă care se predă la cheie. Practic nu mai există nimic de terminat, de amenajat sau de definitivat şi se poate circula cu viteza de 130 kilometri pe oră.
„Termenul de predare era 18 luni, dar cei care au lucrat aici au terminat în 12 luni. De asemenea, este prima secţiune de autostradă oferită la cheie. Garanţia este de patru ani”, a declarat Ioan Ambruş, directorul CNADR Timişoara.
Nu au mai adus panglica
Tronsonul ar fi trebuit inaugurat oficial, acum două spătămâni, dar nimeni de la Guvern nu a vrut să vină să taie o panlică pentru o distanţă atât de scurtă. Aşa se face că nu va mai fi nicio inaugurare fastuoasă, ci de la ora 10.30, maşinile şi-au putut continua drumul de pe autostrada Arad-Timişoara, pe noul tronson Timişoara-Arad, care îi duc