Update. EVZ își cere – timid – scuze. Nu așa cum o cere practica judecătorească – în același loc, format și suprafață ca articolul incriminat, ci undeva ascuns între miile de pagini de știri.
1. Ne cerem scuze față de cititorii noștri, precum și față de doamna Daciana Sârbu, pentru difuzarea unei informații eronate.
2. Reporterii EvZ au depus toate eforturile pentru a verifica informația inițială, dar au fost împiedicați de lipsa de transparență a autorităților.
Nimic despre marele reporter Mircea Marian, autorul articolului. Nimic despre «sursele europarlamentare din rîndul PDL» Nimic despre sursele de la aeroportul Otopeni care au declarat că Premierul Ponta «ar fi intervenit pentru ca avionul Tarom să rămînă la sol pînă cînd soția sa se va îmbrăca».
Vina pîna la urmă se datorează lipsei de transprență a companiei Tarom. Pentru domnul Vlad Macovei, redactor-șef al EVZ, e vorba de o simplă controversă politică. Nicidecum despre modul de a lucra al unui pretins «jurnalist», senior-editor al ziarului, prompt a trîmbița toate bîrfele politice.
Text iniţial. Gura de canal a tabloidului EVZ, deontologul știe-tot, apărătorul statului de drept, Mircea Marian lansează știrea bombă : «Avionul către Strasbourg, ţinut la sol pentru că soţia lui Ponta s-a trezit târziu».
Rebutul presei românești ne informează «din surse europarlamentare PDL» că avionul a fost ținut la sol timp de 30-45 de minute pîna cînd Daciana Sârbu s-a suit in avion la «clasa business». Alte surse, de data asta de la aeroportul Otopeni, l-au informat pe denontologul de tabloid că însuși premierul Ponta «ar fi intervenit pentru ca avionul Tarom să ramînă la sol pînă cînd soția sa se va îmbrăca». Nu numai atît. Mircea Marian ne mai spune că această întîrziere a perturbat «întreg orarul de decolare și aterizare de pe Otopeni».
La ora 17 : 50 europarl