Inaugurarea podului peste Dunăre, Calafat-Vidin, este doar un mic pas înainte pentru infrastructura rutieră din România. Podul va fi dat în funcţiune doar pentru pietoni urmând ca infrastructura auto să fie finalizată cel mai devreme la începutul anului viitor şi cel mai târziu peste un an.
Podul Calafat-Vidin nu poate face uitate problemele infrastructurii rutiere din România. Astfel, închiderea podului de la Agigea a provocat deja întârzieri în derularea proiectelor de energie verde ce se derulează în zona Dobrogei, autostrada Bucuresti-Ploiesti are deficienţe de construcţie fiind practic denivelată, mai multe oraşe din România nu au drumuri modernizate de acces pe care să poată fi transportate mărfurile şi, de asemenea, în multe oraşe mari ale României nu există indicatoare rutiere care să arate ieşirea către drumurile naţionale. Toate aceste neajunsuri arată că starea infrastructurii nu ţine doar de fonduri, ci şi de o minimă organizare a administraţiei locale şi centrale.
Invitatul emisiunii: Augustin Hagiu, consultant în domeniul transporturilor.
Emisiunea Profit sau pierdere din 24 octombrie 2012
Inaugurarea podului peste Dunăre, Calafat-Vidin, este doar un mic pas înainte pentru infrastructura rutieră din România. Podul va fi dat în funcţiune doar pentru pietoni urmând ca infrastructura auto să fie finalizată cel mai devreme la începutul anului viitor şi cel mai târziu peste un an.
Podul Calafat-Vidin nu poate face uitate problemele infrastructurii rutiere din România. Astfel, închiderea podului de la Agigea a provocat deja întârzieri în derularea proiectelor de energie verde ce se derulează în zona Dobrogei, autostrada Bucuresti-Ploiesti are deficienţe de construcţie fiind practic denivelată, mai multe oraşe din România nu au drumuri modernizate de acces pe care să poată fi transportate mărfurile şi, de asemenea,