Un magazin online care vinde branduri originale în România a alese să se promoveze printr-o campanie care să atragă atenţia asupra diferenţei dintre original şi fals, în care falsul a fost un actor de la Hollywood, Tommy Lee Jones.
După ce Dan Chişu a confirmat că Tommy Lee Jones vine în România pentru a-i prezenta un proiect de film, tabloidul Click! a avut sâmbătă pe prima pagină o poză paparazzi cu așa-zisul Tommy Lee Jones luând masa cu o tânără româncă la un hotel din București, alături de Dan Chișu, ştire preluată apoi de majoritatea publicaţiilor din mass-media. Ulterior, a ieșit la iveală că în fotografii nu era Tommy Lee Jones, ci un român care seamănă cu vedeta americană și că păcălirea tabloidului Click! era, de fapt, o campanie pentru un magazin online.
Era vorba despre o campanie de promovare a unui magazin online de haine, menită să atragă atenția asupra „diferenței dintre fals și adevărat”, după cum au arătat creatorii campaniei. Iar Tommy Lee Jones era, de fapt, doar un român bine machiat, domnul Nicu’ din Floreasca. Potrivit paginademedia.ro, campania a fost pusă la punct de agenția de publicitate Propaganda, iar Dan Chișu și declarațiile care i-au indus în eroare pe jurnaliștii de la Click! erau doar parte a campaniei. După ce s-a aflat că a fost o farsă, reprezentanții Adevărul Holding au scos articolele cu pricina de pe site-ul Click!.
Un magazin online care vinde branduri originale în România a alese să se promoveze printr-o campanie care să atragă atenţia asupra diferenţei dintre original şi fals, în care falsul a fost un actor de la Hollywood, Tommy Lee Jones.
După ce Dan Chişu a confirmat că Tommy Lee Jones vine în România pentru a-i prezenta un proiect de film, tabloidul Click! a avut sâmbătă pe prima pagină o poză paparazzi cu așa-zisul Tommy Lee Jones luând masa cu o tânără româncă la un hotel din București,