Români se uită (mai ales) la design, eficienţa energetică şi caracteristicile eco, atunci când vor să achiziţioneze electrocasnice premium, arată un studiu realizat de Miele, cel mai premium brand de electrocasnice comercializat în România. În plus, ei preferă înterfeţele cu touch controls similare iPhone-urilor şi iPad-urilor.
Miele vrea să le vândă românilor electrocasnice premium de 2,5 milioane de euro în 2012.
„Clienţii Miele din România călătoresc foarte mult şi, mai ales datorită acestui trend, putem vorbi despre clienţi tot mai rafinaţi, mai exigenţi şi mai educaţi”, declară Theofilos Romaios (foto), Sales&Administration Manager, Miele Appliances.
Topul caracteristicilor de care clienţii Miele de pe piaţa românească ţin cont în momentul achiziţionării de electrocasnice valorifică experienţa de cumpărare şi de informare a celor aproximativ 600 de clienţi Miele care vizitează, anual, showroom-ul din Otopeni.
Designul se află pe prima poziţie în acest top. „Românii sunt foarte atenţi la aspectul aparatelor (...) Designul memorabil deschide, de exemplu, şi lista caracteristicilor care impun pe piaţă seria 5000 de electrocasnice de bucătărie Miele, pe următoarele poziţii situându-se trăsături precum posibilitatea de combinare între categorii diferite de produse sau de îmbinare pe verticală ori pe orizontală a produselor de dimensiuni diferite”, explică Theofilos Romaios. În ceea ce priveşte aspectul cromatic, cele mai cerute sunt nonculorile alb şi negru.
Din acelaşi stidiu reiese că utilizatorii de electrocasnice premium preferă interfeţele cu touch control care aduc o simplitate fără precedent a comenzilor. „Românii preferă produsele high-tech cu touch controls, cu interfeţe intuitive precum iPhone-urile şi iPad-urile, care le permit să controleze uşor şi precis dispozitivele”, subliniază Theofilos Romaios, Sales&Administration M