PayPal Central & Eastern Europe are o nouă structură de management, coordonată de Damien Perillat, Director Central & Eastern Europe. Schimbările la nivel de management sunt destinate să contribuie la creşterea veniturilor din schimburi comerciale transfrontaliere, să susţină lansarea de noi iniţiative care au la bază soluţii mobile şi să se concentreze pe nevoile specifice din anumite ţări.
Noua echipă îi include pe Matt Komorowski şi Ganna Yevtushenko, care vor coordona vânzările şi, respectiv, activităţile de business development. Cu ajutorul noii conduceri, compania va pune accent pe inovaţie şi pe interacţiunea cu consumatorii, retailerii, partenerii din domeniul bancar şi operatorii de reţele mobile.
“Europa Centrala şi de Est a înregistrat o creştere imensă a comerţului electronic în ultimii câţiva ani. Credem că instrumentele şi opţiunile oferite de PayPal generează valoare atât pentru comercianţi, cât şi pentru consumatori. Una dintre priorităţile pentru regiune va fi reprezentată de comerţul transfrontalier, care reprezintă deja 25% din volumul total de plăţi procesate la nivel global. Procentajul este chiar mai mare la nivelul CEE”, a spus Damien Perillat. “PayPal va ajuta retailerii să acceseze comerţul multi-channel. Mediul mobil este cheia, într-o perioadă în care limitele dintre online şi offline se estompează tot mai mult”, a adăugat el.
Soluţii mobile
PayPal a lansat aplicaţii mobile în peste jumătate din pieţele din Europa, un produs de plăţi express “Express Checkout” şi o librărie de plăţi mobile pentru developeri. Utilizatorii folosesc funcţionalităţile mobile în moduri diferite, motiv pentru care PayPal lansează produse care se pliază pe cererile consumatorilor. În următorii ani, noul management va pune accentul pe încheierea de parteneriate cu operatorii locali de reţele mobile, aplicaţii, dezvoltatori şi platf