Reclama la o pensulă de machiat Dior a fost considerată mincinoasă şi a fost retrasă de pe piaţă, în urma plângerii depuse de compania rivală L'Oreal.
Natalie Portman apare cu un machiaj pronunţat la ochi în clipul care promovează „efectul multiplicator al volumului genelor şi produsele mascara de îngrijire”. Organizaţia britanică Advertising Standards Authority (ASA) a decis retragerea de pe piaţă a reclamei, pentru că efectul produs de rimel a fost exagerat. Fabricanţii noului produs au recunoscut că au retuşat cu ajutorul tehnologiei digitale anumite părţi din acea reclamă cu Natalie Portman.
"Miracolul unei nano-pensule pentru un efect creator de neegalat al genelor. Oferă un efect spectaculos de mărire a volumului genelor, una câte una", se afirmă în textul reclamei.
Dior a încercat să îşi justifice acţiunile, spunând că acele modificări au fost făcute cu scopul „de a creşte lungimea şi curbura unui număr de gene, întrucât unele dintre ele lipseau, iar altele erau distruse". Totodată, directorii de la Dior spun că nu au primit nicio plângere de la clienţi dezamăgiţi de efectul actual generat de acest produs de machiaj.
Aceasta nu este prima colaborare a actriţei cu celebra casă Dior. În aprilie anul acesta, Natalie Portman a promovat rujul Nude Grege nr. 169.
Natalie Portman este, de asemenea, imaginea parfumului Miss Dior şi a fundaţiei Diorskin Nude.
Natalie Portman a jucat în 2009 în thrillerul psihologic "Lebăda neagră/ Black Swan", în care actriţa a interpretat rolul unei balerine cu tendinţe de automutilare, care i-a adus premiul Oscar şi un Glob de Aur pentru cea mai bună actriţă în rol principal. Ea este, de asemenea, regizoare şi producătoare de film.
Aceasta este reclama interzisă:
Intră în comunitatea Adevărul Life de pe Facebook. CLICK AICI