Într-o piaţă puternic concurenţială, o piaţă în continuă dezvoltare - cea a electronicelor, în care inovaţiile nu întârzie să apară, ajungând rapid în mâinile utilizatorilor finali, grupul "Lenovo", cu afaceri şi în ţara noastră, a reuşit o creştere importantă în primul semestru al acestui an, vânzările electronicelor grupului urcând cu 35% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
În interviul cu Aurel Neţin, Country General Manager al companiei din ţara noas-tră, domnia sa ne-a subliniat principalele direcţii pe care le va urma compania în următoarea perioadă pe pieţele care s-au dovedit în timp câştigătoare.
Grupul "Lenovo" a obţinut o cifră de afaceri de opt miliarde de dolari în primul semestru al acestui an. La momentul anunţării datelor financiare, în luna august a acestui an, oficialii companiei au declarat că succesul grupului este datorat capacităţii firmei de a menţine o creştere profitabilă pe o piaţă dificilă.
* Interviu cu Aurel Neţin, Country General Manager "Lenovo" România
Reporter: Stimate domn, de ce a ales "Lenovo" motto-ul "For those who do"? La ce se referă, mai exact?
Aurel Neţin: Atunci când "Lenovo" a ales să achiziţioneze "IBM" cu linia de produse "Think", acestea au avut o mare recunoaştere în domeniul IT pentru partea de consumer (utilizator individual). Ideea în sine se referă la crearea calculatoarelor cu tehnologie performantă pentru acei oameni care produc "acel ceva" cu acest echipament. Ne adresăm tinerilor, persoanelor creative, persoanelor "open-minded", oamenii care pot folosi aceste produse în munca lor.
Reporter: În ultima vreme, în ţara noastră, aţi început o campanie agresivă de lansări de produse noi. În următoarea perioadă vă gândiţi să menţineţi acest ritm de lansări din aceleaşi game de produse, sau vă veţi gândi să tatonaţi şi un alt segment al pieţei?
Aurel Neţin: Liniile