Trilulilu, în parteneriat cu Vodafone România, lansează Zonga, primul produs românesc care oferă acces la cel mai extins conţinut muzical, de pe computer şi telefonul mobil. Începând de astăzi, Zonga este disponibil utilizatorilor de smartphone-uri din România indiferent de reţeaua de telefonie mobilă din care fac parte.
Vodafone România a decis să investească în acest nou produs, devenind acţionar minoritar (15% din acţiuni) al Trilulilu Music, compania care a creat serviciul Zonga, iar aceasta asociere aduce acum beneficii exclusive clienţilor Vodafone.
“Nu ne-am gândit când am pornit la drum cu acest proiect că vom vinde o parte din el, ne-am dorit să avem un partener pentru că numai cu un partener puteam să oferim o experienţă completă. Vodafone a fost alegerea noastră, a declarat pentru Capital Sergiu Biriş, director executiv, Trilulilu Music
“Pentru noi, este foarte important faptul că susţinem un business local şi că o mare parte a veniturilor din abonamente va fi directionată către artişti şi casele de discuri, sprijinind astfel şi industria muzicală românească”, a declarat Mihai Ghyka, Chief Commercial Officer, Consumer Business Unit, Vodafone România.
Zonga, oferă acces instant la peste 16 milioane de melodii oficiale ale artiştilor români şi internaţionali, prin parteneriatele încheiate cu cele mai importante case de discuri: Universal Music, Sony Music, Warner Music, EMI, Cat Music, Roton, Mediapro Music si altele. Zonga ofera peste 2 milioane de albume şi single-uri, aparţinând unui număr de 1,2 milioane de artişti.
“Numărul de melodii a ajuns la 16 milioane şi o să crească. Nu cred că este o limită, există foarte mult conţinut de la artiştii independenţi. O să adăugăm foarte mult conţinut local şi o sa ne concentrăm pe această zonă. Obiectivul nostru este ca pe Zonga să găseşti tot ce îţi d