Trilulilu si Vodafone Romania au lansat miercuri Zonga, un player muzical, ce poate fi instalat pe computer si pe telefon, si care permite ascultarea securizata a melodiilor chiar si fara o conexiune la internet. Serviciul ofera acces la peste 16 milioane de melodii oficiale ale artistilor romani si internationali, prin parteneriatele incheiate cu cele mai importante case de discuri. Vodafone a anuntat cu aceasta ocazie ca a devenit actionar minoritar (cu 15% din actiuni) al Trilulilu Music, compania care a creat acest serviciu.
Parteneriatele sunt incheiate cu Universal Music, Sony Music, Warner Music, EMI, Cat Music, Roton, Mediapro Music si altele. Zonga ofera peste 2 milioane de albume si single-uri, apartinand unui numar de 1,2 milioane de artisti. Serviciul fusese lansat in versiune private beta in luna februarie din acest an.
"Ne bucuram sa sustinem un nou brand romanesc, care are sanse mari sa devina aplicatia preferata a romanilor pasionati de muzica, si in acelasi timp, utilizatori de smartphone-uri. Datorita parteneriatului nostru cu Trilulilu, clientii Vodafone beneficiaza, exclusiv, de trafic gratuit pe mobil, in aplicatie, precum si de trei luni in care pot testa Zonga, fara niciun cost. Pentru noi, este foarte important faptul ca sustinem un business local si ca o mare parte a veniturilor din abonamente va fi directionata catre artisti si casele de discuri, sprijinind astfel si industria muzicala romaneasca", a declarat Mihai Ghyka, Chief Commercial Officer, Consumer Business Unit, Vodafone Romania.
Toti utilizatorii Zonga de pe mobil au la dispozitie doua optiuni: prin serviciul Internet pe mobil sau prin modul 'offline', in momentele in care nu au o conexiune la internet. Zonga este accesibil de pe smarphone-urile compatibile cu sistemele iOS, Android si Symbian/Nokia. De pe computer, Zonga fi accesat ca aplicatie pentru PC