Drăgoiu (E-Boda): Mă aştept să intre puternic pe această piaţă şi Auchan, Real, Metro sau Carrefour
Iulian Stanciu: Tablete se vând prin hipermarketuri încă de la început, dar oamenii nu le cumpără ca pe alimente
Piaţa tabletelor din România îşi confirmă statutul de copil răsfăţat al retailului electro-IT şi îşi continuă creşterea. Unul din reprezentanţii producătorului român de tablete E-Boda, Alexandru Drăgoiu, estimează ca până la finele anului vânzările din această piaţă să ajungă la 160.000 de unităţi, un volum de patru ori mai mare decât cel atins în 2011.
"În aprilie spuneam că vânzările se vor tripla, la 120.000 unităţi, şi mulţi au spus că exagerez. Rezultatele obţinute până în prezent şi cifrele pe care le aşteptăm în ultimele două luni ale acestui an vor împinge vânzările către 160.000 de unităţi, de patru ori mai mult faţă de anul 2011", a spus Drăgoiu, la lansarea primelor tablete E-Boda cu procesoare dual core, informează Mediafax.
Acesta îşi păstrează optimismul şi în vederea evoluţiei de anul viitor. Pentru 2013 Alexandru Drăgoiu anticipează o dublare a pieţei, asta în condiţiile în care se aşteaptă la o implicare puternică a lanţurilor de hypermaketuri. "Clienţii cer aceste produse, preţurile scad şi, luând în calcul evoluţiile de pe alte pieţe, mă aştept la dublarea vânzărilor de tablete în 2013. Pe lângă retailerii specializaţi, mă aştept să intre puternic pe această piaţă şi Auchan, Real, Metro sau Carrefour", a spus Drăgoiu.
Retailerii nespecializaţi nu vor schimba radical piaţa
Contactat de Curierul Naţional, Iulian Stanciu, proprietarul retailerului electro-IT, Flanco şi al celui mai mare distribuitor de echipamente electronice şi IT, Network One Distribution (fosta Asesoft - n.r.), confirmă evoluţia pieţei, însă nu crede că retailerii nespecializaţi vor influenţa foarte mult piaţa tabletelo