Am fortat titlul. Este vorba despre trei chestiuni care conteaza foarte mult atunci cand ne gandim la brand si vrem sa stim mai multre despre subiect. Le voi enumera mai jos, ca argument al ideii ca un serviciu impecabil nu este indeajuns pentru a fi competitiv pe piata. Clientii au tendinta sa considere ca serviciile sunt obligatoriu de calitate. Asa cum nu ne dorim, diferentierea se face foarte des atunci prin criteriul legat de pret.
Cam in acest moment, cand realizam aceste lucruri, apare chestiunea legata de brand si identitatea acestuia – ceea ce va defineste si va diferentiaza. Opriti-va trei minute si ganditi-va de cate ori v-ati dorit ca ai dumneavoastra clienti sa considere serviciile pe care le oferiti diferite. Ganditi-va cat de multa siguranta aveti in glas atunci cand vorbiti despre serviciile pe care le oferiti. Ati observat deja ca astfel convingeti. Asa ati convins clienti pe care ii aveti acum. Asadar, faceti acest lucru si prin intermediul brandului si clientii vor raspunde pozitiv.
Uitati-va in jur. Ce spunem toti despre serviciile pe care le oferim? Ca sunt de calitate? Ca solutiile sunt livrate la timp? Ca avocatii care se ocupa de proiecte sunt specializati? Cam asta spunem cu totii. Stim foarte bine ca nimeni nu se lauda cu servicii de calitate slaba, oferite cu intarziere, de catre persoane nepregatite . Asadar, ce va diferentiaza cu adevarat?
Identitatea brandului societatii sau cabinetului dumneavoastra este cea care va face diferit in ochii celor carora va adresati. Chiar daca este vorba despre servicii de avocatura, nevoia aceasta exista - avocati sunt multi si trebuie sa recunoastem asta. Societati de avocatura sunt si ele destule. Si vor mai aparea.
Pasi care determina ca brandul sa aduca rezultate serioase (in cifre, adica):
- crearea brandului – definirea acestuia si formularea unui mesaj adresat cl