Magazinul IKEA, situat în Zona Comercială Băneasa, a încheiat anul de catalog IKEA 2012 (1 septembrie 2011 - 31 august 2012) cu rezultate în creştere cu 10,8% faţă de anul trecut. Numărul celor care au trecut pragul magazinului a fost de 3 milioane de persoane. Acestea au plecat acasă cu peste 11 milioane de produse, în valoare de 400,991,553 lei (inclusiv TVA).
Din totalul produselor vândute între 1 septembrie 2011 şi 31 august 2012, 56% au fost obiecte de mobilier şi 44% accesorii şi decoraţiuni. În ceea ce priveşte mobilierul, dacă anul trecut românii au preferat piesele destinate bucătăriei, anul acesta cele mai vândute produse au fost dulapurile de haine PAX. Din această familie de produse au fost cumpărate 72.175 de bucăţi. Dintre accesorii şi decoraţiuni, familia de tigăi, oale, borcane şi ustensile de bucătărie IKEA 365+ a avut cele mai mari vânzări, totalizând 226.532 de bucăţi.
Numărul mediu al angajaţilor magazinului IKEA în anul de catalog 2012 a fost 441, dintre care 54% femei şi 46% bărbaţi. 354 dintre persoane sunt angajate permanent, iar 72% lucrează în magazinul IKEA de peste 3 ani.
"Încheiem anul 2012 cu rezultate bune, un succes ce se datorează atât colegilor dedicaţi şi pasionaţi de munca lor, cât şi unei teme frumoase şi inspirate, pe care catalogul IKEA 2012 a prezentat-o publicului. Spaţiile mici, căci aceasta a fost tema, a răspuns direct nevoilor şi dorinţelor românilor. Magazinul IKEA a venit cu propuneri de amenajare noi şi utile, pe alocuri şi neconvenţionale, care să permită tuturor să câştige spaţiu, indiferent de mărimea locuinţei. Pentru a da viaţă acestei teme, am lansat şi concursul destinat celor mai mici spaţii de locuit din Bucureşti şi împrejurimi. Din cele 1859 de înscrieri, au fost premiate cele mai mici 3 bucătării, 3 băi, 3 dormitoare, 3 camere de zi, 3 garsoniere şi 3 camere de cămin studenţesc, pe