Retailerul de mobilă şi decoraţiuni interioare IKEA a ajuns la afaceri de 400 mil. lei (91,3 mil. lei) în perioada septembrie 2011 - august 2012, în creştere cu 10,8% comparativ cu exerciţiul financiar anterior.
Cu rezultatele anunţate, IKEA măreşte competiţia la vârful industriei de mobilă şi se apropie de pragul de 100 mil. euro, depăşit până acum doar de trei companii: Mobexpert, Elvila şi Aramis Invest.
Rezultatele suedezilor de la IKEA în România sunt peste estimările companiei, care în urmă cu un an spunea că se aşteaptă la un avans de 5-10%.
"Încheiem anul 2012 cu rezultate bune", a spus Mihaela Mureşan, marketing manager al IKEA România. Pentru anul financiar început în septembrie, compania aşteaptă o creştere "de o cifră".
Încă de la intrarea pe piaţa românească, IKEA a livrat acţionarilor rezultate peste aşteptări. În primul an spre exemplu, vânzările au fost duble comparativ cu estimările. Iniţial, magazinul IKEA a pornit ca o franciză deţinută de omul de afaceri Puiu Popoviciu, însă a fost preluată de grupul suedez în 2010.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Retailerul de mobilă şi decoraţiuni interioare IKEA a ajuns la afaceri de 400 mil. lei (91,3 mil. lei) în perioada septembrie 2011 - august 2012, în creştere cu 10,8% comparativ cu exerciţiul financiar anterior.
Cu rezultatele anunţate, IKEA măreşte competiţia la vârful industriei de mobilă şi se apropie de pragul de 100 mil. euro, depăşit până acum doar de trei companii: Mobexpert, Elvila şi Aramis Invest.
Rezultatele suedezilor de la IKEA în România sunt peste estimările companiei, care în urmă cu un an spunea că se aşteaptă la un avans de 5-10%.
"Încheiem anul 2012 cu rezultate bune", a spus Mihaela Mureşan, marketing manager al IKEA România. Pentru anul financiar început în septembrie, compania aşteaptă o creştere "de o cifră".
În