Avem, în emisiunea de astăzi,imaginea unei companii (multinaţională, cu operaţiuni în România) şi a unui liderul-deloc surprinzător, o doamnă, doamnă, care dă viaţă, în activitatea cotidiană, sloganului companiei, construind, prin leadership, puntea între pedigree-ul unei companii de tradiţie şi competitivitatea necesară cadrului global al businessului actual.
Dincolo de activitatea profesională, dincolo de provocările prezenţei, ca femeie, într-un sector industrial asociat îndeobşte cu bărbaţii, în fruntea unei companii trend-setter în piaţă, vă invităm să descoperiţi, prin dialogul radiofonic de la RFI, pe dna Artinian, în câteva schiţe de portret. Iar dincolo de strategii de piaţă şi cifre de rapoarte anuale, activităţi consistenţe de CSR, agregate pe termen lung, întregesc proiecţia Lafarge România şi CEO-ului acestuia. Nu putem decât să vă promitem că va urma!
Invitat: în studio, dna Sonia Artinian - Country CEO, Lafarge România.
Emisiunea Business on air din 25 octombrie 2012
Avem, în emisiunea de astăzi,imaginea unei companii (multinaţională, cu operaţiuni în România) şi a unui liderul-deloc surprinzător, o doamnă, doamnă, care dă viaţă, în activitatea cotidiană, sloganului companiei, construind, prin leadership, puntea între pedigree-ul unei companii de tradiţie şi competitivitatea necesară cadrului global al businessului actual.
Dincolo de activitatea profesională, dincolo de provocările prezenţei, ca femeie, într-un sector industrial asociat îndeobşte cu bărbaţii, în fruntea unei companii trend-setter în piaţă, vă invităm să descoperiţi, prin dialogul radiofonic de la RFI, pe dna Artinian, în câteva schiţe de portret. Iar dincolo de strategii de piaţă şi cifre de rapoarte anuale, activităţi consistenţe de CSR, agregate pe termen lung, întregesc proiecţia Lafarge România şi CEO-ului acestuia. Nu putem decât să vă prom