6 ANI De atâta timp a avut nevoie The Practice pentru a deveni cea mai premiată agenţie de relaţii publice din România, în palmaresul său aflându-se şi un premiu la Cannes Lions
Cu peste o sută de premii şi nominalizări la concursuri internaţionale şi locale, The Practice este detaşat cea mai premiată agenţie de relaţii publice din ţara noastră. Mai precis, aceasta este prima agenţie autohtonă de relaţii publice care a fost premiată la Cannes Lions, cu un Silver PR Lion în 2010, singura câştigătoare a unui Grand Prix la o competiţie internaţională de PR, fiind recompensată cu un EMEA SABRE în 2008 şi unica deţinătoare a trofeelor Global Sabre Awards, în 2011 şi 2012. Seria de reuşite nu se încheie aici: The Practice se clasează pe locul 13 în lume în clasamentul general al celor mai creative agenţii de PR. Clasamentul Creative Index 2012 a fost realizat de The Holmes Report, cea mai relevantă sursă de informaţii din domeniul relaţiilor publice din întreaga lume, iar în calcul au fost luate rezultatele de la 20 de competiţii internaţionale.
În acest top a reuşit să mai intre o singură altă agenţie independentă, şi anume Prime PR din Suedia, celelalte poziţii fiind ocupate de reţele internaţionale, care au avantajul de a cumula rezultatele tuturor birourilor din lume. „Se spune că 13 nu e noroc. Nici locul 13 în lume la creativitate în PR nu e noroc. E rodul încrederii din partea unor clienţi curajoşi şi vizionari, care ne-au ales şi ne-au aprobat concepte inovative care au dat rezultate”, spune Gabriela Lungu, managing partner la The Practice, cu privire la cel mai recent succes al agenţiei.
Echipă de 14 persoane, pe locul 13 în lume
Cum a reuşit o echipă formată din numai 14 persoane să atingă asemenea performanţe? Gabriela Lungu răspunde simplu: creativitate şi rigoare - acestea par a fi cele două coordonate ale campaniilor semnate de ag