Mierea de pe Valea Barcăului dusă de Fundaţia AGAPIS la cel mai mare târg de produse alimentare din lume, care are loc zilele acestea la Paris, a atras atenţia oficiaalităţilor, presei franceze, dar şi clienţilor, care au început să cumpere pachetului exclusivt "Art of DAR", în care este oferită mierea, dar şi un gem produs după o reţetă specială a unei doamne din localitatea Viscri, judeţul Braşov.
Produsul exclusivist The Art of DAR, format dintr-un recipient de sticlă argintată umplut cu miere sau cu gem, o ramă de stejar ceruită şi o linguriţă de argint, a fost lansat luni, 22 octombrie 2012, la prestigiosul târg „Global Food Marketplace”– SIAL, Paris, de către Fundaţia ADEPT Transilvania (care promovează gemul) şi AGAPIS Sălaj (care a dus acolo mierea de pe Valea Barcăului). Potrivit PR-ului celor două fundaţii, lansarea s-a făcut în prezenţa ambasadorului României în Franţa, Bogdan Mazuru, care s-a arătat deosebit de încântat de iniţiativa de a lansa un produs care să promoveze Transilvania şi meşteşugurile celor două zone. De asemenea, domnia sa a apreciat buna colaborare a acestora.
CLICK AICI PENTRU GALERIE
Miercuri, 24 octombrie 2012, ambasadorul României la UNESCO, prof. dr. Nicolae Manolescu şi dr. Lilian Zamfiroiu, adjunctul ambasadorului României la UNESCO, au răspuns invitaţiei de a vedea produsul exclusivist expus la târgul SIAL, Paris şi au apreciat că acesta este un excelent instrument de promovarea a culturii, artei, meşteşugurilor şi produselor locale ale României în lume. Tot miercuri, canalul ofical al târgului, SIAL TV, a prezentat un reportaj despre initiativa originală a românilor, The Art of DAR. Răzvan Popa, responsabil pentru agricultură şi biodiversitate în cadrul activităţiilor fundaţiei ADEPT Transilvania, a vorbit în cadrul interviului despre colaborarea celor două fundaţii şi despre mierea şi gemul care v