Internet Corp, publisherul Wall-Street.ro, a relansat saptamana aceasta Kidz.ro sub forma unui magazin online de produse pentru nou-nascuti. Proiectul intra astfel in concurenta cu peste 50 de magazine specializate, mizand insa pe vanzari ridicate datorita gamei variate de produse.
In prima faza Kidz.ro a fost un proiect online de publishing dedicat parintilor. Incepand cu 2008, anul inceperii crizei economice, Internet Corp. a decis sa se concentreze exclusiv pe brandurile cele mai importante din portofoliu – Wall-Street.ro, Kudika si Garbo. Proiectele lansate de putin timp la acel moment, printre care si Kidz.ro, au fost inchise sau integrate in cadrul verticalelor de continut potrivite din punct de vedere al audientei, conform reprezentantilor Internet Corp.
Kidz a devenit o sectiune dedicata mamicilor si parintilor in cadrul Garbo.ro pana astazi, moment la care a redevenit un proiect de sine statator, nu de continut, ci de eCommerce, spune Liana Nicolae, project manager Kidz.ro.
“De ce eCommerce? Pentru ca pentru publisherii online este vital sa isi diversifice sursele de venit, iar comertul electronic este o piata in crestere accelerata. Pentru ca peste 2 milioane de femei trec in fiecare luna pragul site-urilor noastre si pentru ca nisa produselor pentru bebelusi este una foarte atractiva din punct de vedere al frecventei de achizitie”, considera ea.
Kidz.ro lucreaza in prezent cu sase furnizori, toti importatori directi exclusivi pentru marcile pe care le reprezinta. In total, site-ul de eCommerce aduce pe piata locala 21 de marci.
“Toate produsele provin din cadrul Uniunii Europene, majoritatea din Italia. Suntem atenti sa fie de calitate ridicata, sa aiba garantie si sa asigure un uz indelungat. Marja de profit pe care o avem este si marja pietei si se situeaza in intervalul de 5% pana la 15%”, mai spune Liana Nicolae.