Tarom si austriacul Heinrich Vystoupil, desemnat sa asigure managementul societatii, dupa un indelungat si costisitor proces de recrutare, nu s-au inteles asupra contractului, potrivit reprezentantilor Ministerului Transporturilor. Insa tergiversarea numirii unui manager privat ar putea dauna companiei de stat, sustin analistii.
Pe 17 octombrie, Heinrich Vystoupil, fost sef al reprezentantei in Romania si Moldova a Austrian Airlines, a fost numit director general al Tarom.
Insa acesta nu a dorit sa semneze contractul, deoarece nu a acceptat unele conditii, potrivit reprezentantilor Ministerului Transporturilor.
In consecinta, membrii Consiliului de Administratie trebuie sa aleaga un nou sef.
A fost ales noul director general al Tarom
Insa George Butunoiu, head-hunterul care s-a ocupat de recrutarea posibilor CEO la Tarom si alte companii de stat, impreuna cu consultantii de la PwC si avocatii de la David&Baias, sustine ca statul ar fi putut avea alte interese si ca este posibil ca Ministerul Transporturilor sa nu fi vrut ca austriacul sa accepte sefia Tarom.
"Nu e asta singura varianta ca Vystoupil nu a vrut sa semneze contractul, ci poate statul nu a fost de acord cu numirea lui ca manager la Tarom", a precizat Butunoiu, pentru Ziare.com.
De asemenea, el a tinut sa aminteasca faptul ca austriacul nu a fost efectiv sef al companiei aeriene, pentru ca nu a apucat sa semneze contractul. In consecinta, procesul de gasire a unui CEO pentru Tarom este in plina desfasurare.
"Consiliul de Administratie a fost in permanenta in contact cu mai multi candidati, nu sunt nici ei copii sa se bazeze pe ceva ce inca nu e finalizat si nu e semnat, logic ca discutiile sunt foarte avansate", a mai spus Butunoiu, care se asteapta ca situatia sa se concretizeze in aceasta saptamana.