După trei trimestre de la lansare, cifra de afaceri a Wave Xperience, divizia de events management a Wave Division, una dintre cele mai mari agenţii de BTL full service din România, depăşeşte 550.000 euro, ceea ce face ca previziunile pentru sfârşitul de an să fie optimiste, aşteptându-se o cifră de afaceri de aproximativ 1 milion de euro, a anunţat compania, într-un comunicat de presă. De la lansare şi până în prezent, Wave Xperience a organizat peste 25 de evenimente, pentru clienţii din portofoliul Wave Division, cu o participare între 100 şi 4.000 de persoane, în funcţie de anvergura evenimentului.
"Ceea ce oferim nou pe acest segment de piaţă este introducerea unor instrumente de măsurare şi evaluare utilizate de Wave Division în activităţile In-Store Marketing, şi adaptarea lor în domeniul managementului de evenimente. Practic, putem evalua fiecare proiect după trei indicatori (return on event, return on objectives şi return on investment), astfel încât clienţii să beneficieze de un raport complex privind rezultatele evenimentelor organizate. În plus, atenţia pe care o acordăm fiecărui proiect în parte
ne-a ajutat să ne aşezăm pe această piaţă şi să atragem clienţi noi în portofoliul Wave", declară Costin Buta, Events Director Wave Xperience.
"În contextul economic actual, nevoia companiilor de a construi relaţii pe termen lung cu grupurile ţintă devine o prioritate, iar câştigarea încrederii consumatorilor este un obiectiv strategic pentru orice afacere. Piaţa pe care am intrat odată cu lansarea noii divizii este aglomerată, competiţia este acerbă şi bugetele reduse, dar am deplină încredere că putem aduce un suflu nou pe acest segment, contribuind astfel la atingerea obiectivelor de afaceri ale clienţilor noştri", adaugă Al Kamara, CEO Wave Division.
După trei trimestre de la lansare, cifra de afaceri a Wave Xperience, divizia de eve