Noua campanie de comunicare a abonamentelor Colibri continuă ideea "oriunde ai internet, ai inspiraţie", ilustrând într-un mod foarte dinamic felul în care internetul mobil te inspiră să eviţi rutina şi să faci lucrurile altfel. Execuţia se înscrie în platforma de comunicare a abonamentelor postpaid, lansată de Orange Romania în luna septembrie.
Campania promovează o modalitate inedită de distracţie: zorbingul. Considerat chiar un sport extrem, zorbingul constă în rostogolirea unei persoane aflate într-o sferă transparentă de mari dimensiuni (de la 2,6 până la 3,8 m diametrul exterior) pe un teren în pantă.
În timpul campaniei, oamenii se pot familiariza cu zorbingul şi în timpul unei vizite la mall. În cadrul unui proiect special, două mingi de zorbing sunt expuse în mall-urile din Bucureşti.
"Cu acest spot, ne-am dorit să ilustrăm cât mai spectaculos sursa de inspiraţie pe care o reprezintă internetul mobil. Felul cum ideile pot lua formă atunci când eşti permanent conectat la universul online. Zorbingul este în acest caz un bun prilej de a iniţia o competiţie unică şi în aceeaşi măsură, o scenă cu adevărat memorabilă şi cinematografică", a declarat Silviu Nedelschi, Group Creative Director la Publicis.
"Prin această nouă campanie ne-am propus să arătăm cât mai clar modul în care online-ul poate transforma experienţele offline. Şi, cu siguranţă, tinerii aventuroşi, deschişi la experienţe noi, precum personajul din spotul nostru, se vor lăsa inspiraţi şi vor căuta şi ei la rândul lor soluţii noi, creative care să aducă un plus de savoare experienţelor de zi cu zi. Acesta este, de fapt, rolul internetului mobil: să te surprindă, oriunde te-ai afla", a afirmat Crina Tenovici - Head of Data & B2B Communication la Orange.
Noua campanie de comunicare a abonamentelor Colibri continuă ideea "oriunde ai internet, ai inspiraţie", ilustrând înt