CFR nu mai are rezerve de componente feroviare pentru înlocuirea celor subtilizate de hoţi, care au crescut în ultima perioadă şi afectează secţii precum Bucureşti - Constanţa, iar durata unei călătorii creşte, din cauza verificărilor, conform Mediafax. Furturile tot mai dese, cu autor necunoscut, din instalaţiile feroviare şi de siguranţa circulaţiei, afectează în prezent 10 din cele 27 de distanţe de circulaţie ale secţiei Bucureşti - Constanţa. Verificările suplimentare prelungesc timpul de mers pe o distanţă de circulaţie în medie cu 5-7 minute, în funcţie de condiţiile de circulaţie, ajungându-se astfel la întârzieri de 60 de minute sau mai mari, se arată în document.
Pe lângă prejudiciile aduse publicului călător, aceste situaţii presupun şi eforturi de natură tehnică şi financiară pentru CFR , care trebuie să înlocuiască echipamentele furate. "În prezent s-a ajuns la situaţia limită în care Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA nu mai are rezerve de componente pentru înlocuirea celor furate", se menţionează într-un document, datat 22 octombrie 2012.
CFR nu mai are rezerve de componente feroviare pentru înlocuirea celor subtilizate de hoţi, care au crescut în ultima perioadă şi afectează secţii precum Bucureşti - Constanţa, iar durata unei călătorii creşte, din cauza verificărilor, conform Mediafax. Furturile tot mai dese, cu autor necunoscut, din instalaţiile feroviare şi de siguranţa circulaţiei, afectează în prezent 10 din cele 27 de distanţe de circulaţie ale secţiei Bucureşti - Constanţa. Verificările suplimentare prelungesc timpul de mers pe o distanţă de circulaţie în medie cu 5-7 minute, în funcţie de condiţiile de circulaţie, ajungându-se astfel la întârzieri de 60 de minute sau mai mari, se arată în document.
Pe lângă prejudiciile aduse publicului călător, aceste situaţii presupun şi eforturi de natură tehnică şi financiară pentru