Cercetătorii de la Universitatea din Chicago au monitorizat, timp de o săptămână, 205 persoane pentru a observa ce "pofte" au.
Oamenii de ştiinţă i-au verificat non-stop pe participanţi, rugându-i să le spună ce dorinţe au la anumite momente, cât de puternice sunt acestea şi dacă le-au dat curs sau nu.
Astfel, ei au ajuns la concluzia că oamenii sunt mai tentaţi să-şi verifice Facebook-ul, decât să meargă la shopping sau să facă sex.
Voi ce părere aveţi?
Cercetătorii de la Universitatea din Chicago au monitorizat, timp de o săptămână, 205 persoane pentru a observa ce "pofte" au.
Oamenii de ştiinţă i-au verificat non-stop pe participanţi, rugându-i să le spună ce dorinţe au la anumite momente, cât de puternice sunt acestea şi dacă le-au dat curs sau nu.
Astfel, ei au ajuns la concluzia că oamenii sunt mai tentaţi să-şi verifice Facebook-ul, decât să meargă la shopping sau să facă sex.
Voi ce părere aveţi?