Anul acesta, companiile s-au întrecut în a aduce în România câţiva guru cu renume la nivel mondial, de la Richard Branson, unul dintre cei mai bogaţi oameni de afaceri britanici, până la Philip Kotler, "părintele marketingului" care a ajuns la Bucureşti în luna iunie. Luna aceasta a venit rândul lui Ron Kaufman, guru mondial în customer service, care va susţine un workshop pe 31 octombrie la Bucureşti.
Interactive People, companie înfiinţată de omul de afaceri Orlando Szasz împreună cu Elena Călin, consultantul companiei Renania, a investit aproximativ 100.000 de euro pentru a aduce acest guru în România, iar în acest preţ nu este inclusă organizarea workshopului susţinut de Kaufman. Orlando Szasz controlează şi compania Renania, un jucător important de pe piaţa echipamentelor de sănătate şi securitate în muncă.
La seminar vor participa aproximativ 200 de oameni, iar doritorii trebuie să plătească 650 de euroĂTVA pentru a primi sfaturile lui Kaufman.
La prima conferinţă de presă pe care a avut-o ieri în România, Ron Kaufman a oferit câteva sfaturi generale despre customer service, dar şi câteva indicii legate de modul în care ar trebui să se comporte un candidat care vrea să se angajeze în domeniul serviciilor. Aşa că, spune el, înainte de a ajunge la faza de interviu, candidatul trebuie să afle pe cine serveşte compania, ce valoare adăugată aduce clienţilor şi ce îmbunătăţiri ar putea să facă compania şi să-i spună angajatorului acest lucru.
"Munca este pentru a crea valoare adăugată atât pentru compania la care lucrezi, dar şi pentru tine şi colegii tăi", a menţionat Kaufman, fondatorul companiei UP! Your Service, care este pentru câteva zile la Bucureşti unde va susţine un workshop interactiv denumit Service Leadership dedicat companiilor şi managerilor de top.
Kaufman