Grupul Leo Burnett Romania a lansat Breeze Mobile, o agentie de mobile markerting condusa de Dan Virtopeanu, unul din pionierii marketingului mobil de pe piata locala. Lansarea vine la mai putin de o luna dupa ce grupul a anuntat introducerea pe piata a 8team, o companie specializata in optimizarea campaniilor derulate in digital.
Astfel, Leo Burnett Romania ajunge la zece agentii, dintre care sase in zona de digital: Ileo Digital Star, The Geeks, 2Parale, 8team si Breeze Mobile.
De asemenea, lansarea vine dupa ce in ultimii trei ani au aparut tot mai multe agentii de mobile marketing, cele mai importante dintre acestea fiind Syscom Digital si Mobile Works. De altfel, Mobile Works este o companie lansata anul acesta de grupul de comunicare Lowe Romania, unul dintre principalii concurenti ai Leo Burnett. Sa nu comunici pe mobil in anii urmatori are acelasi grad de probabilitate cu a renunta la internet “Telefonul mobil are capacitatea de a inlocui mare parte din mediile actuale si, din acest punct de vedere, are o miza viitoare foarte mare in mixul de comunicare. Situatia este comparabila ca impact si importanta cu momentul aparitiei internetului in viata utilizatorului. A nu face comunicare pe mobil in anii urmatori are acelasi grad de probabilitate cu a renunta la internet”, spune Stefan Iordache, cofondator si director operational al Leo Burnett Group Romania.
Breeze Mobile ofera servicii din zona site-urilor mobile, a aplicatiilor si a activarilor punctuale, dar si dezvoltare de tipuri de vanzare sau loializare prin mobil.
Lansarea agentiei vine in contextul in care romanii folosesc tot mai mult internetul pe mobil.
“Este foarte posibil ca in 2013, penetrarea telefoanelor inteligente sa ajunga la o cifra critica de peste 20%, iar utilizarea internetului mobil sa depaseasca 50%, intrecand numarul utilizatorilor de internet des