Dimensiunea fraudei de la SNTFC este dată și de faptul că în foarte puține cazuri, deși erau avertizați că există controale ale Poliției de Transport Feroviar, „nașii“ nici măcar nu se sinchiseau să respecte regulile, respectiv să-i dea jos sau să întocmească procese-verbale de contravenție sau măcar să taie bilete în tren călătorilor găsiți în neregulă, la prețul corect.
Surse din cadrul anchetei au precizat pentru newsbv.ro că, din totalul de 400 de controale care au avut loc ăn timpul anchetei declanșate la nivel național, doar în 3,5% din cazuri „nașii“ au acționat legal.
Astfel, în cazul a cinci controale, ofițerii sub acoperire au fost dați jos din tren pentru că nu aveau bilet. În alte două situații a fost întocmit proces-verbal de contatare, iar de zece ori li s-a tăiat bilet la valoarea reală.
În restul situațiilor, „nașii“ fie au primit mita oferită de ofițerii sub acoperire, fie au tăiat „bilete de grup“ pentru mai multe persoane găsite în neregulă.
CITEȘTE ȘI:
Dimensiunea fraudei de la SNTFC este dată și de faptul că în foarte puține cazuri, deși erau avertizați că există controale ale Poliției de Transport Feroviar, „nașii“ nici măcar nu se sinchiseau să respecte regulile, respectiv să-i dea jos sau să întocmească procese-verbale de contravenție sau măcar să taie bilete în tren călătorilor găsiți în neregulă, la prețul corect.
Surse din cadrul anchetei au precizat pentru newsbv.ro că, din totalul de 400 de controale care au avut loc ăn timpul anchetei declanșate la nivel național, doar în 3,5% din cazuri „nașii“ au acționat legal.
Astfel, în cazul a cinci controale, ofițerii sub acoperire au fost dați jos din tren pentru că nu aveau bilet. În alte două situații a fost întocmit proces-verbal de contatare, iar de zece ori li s-a tăiat bilet la valoarea reală.
În restul situațiilor, „nașii“ fie au primit mita ofe