Candidatura lui DD la Gorj e certă. Intrarea în competiţia electorală împotriva premierului Ponta e o lovitură de imagine pentru domnu’ Dan, dar în acelaşi timp aici pare a fi şi tărâmul perfect pentru autovictimizare în eventualitatea unei înfrângeri. Nici n-a ajuns prietenul poporului la Tg-Jiu, că adepţii săi au şi anunţat deja principala temă de campanie: privatizarea celei mai importante companii energetice a ţării, CE Oltenia.
După spectacolul „Oltchim”, timp de o lună de zile, de la Tg-Jiu, pe toate micile ecrane va rula „Gorjul în direct – Episodul CEO”. Decorul e deja asigurat, că doar ce s-a mutat compania la Tg-Jiu, aşa că totul e pregătit.
În laboratoarele PPDD de la Tg-Jiu şi Bucureşti, strategii de campanie ai partidului au ţintit bine tema, una extrem de sensibilă printre mineri şi energeticieni. Dincolo de miştocăreala politicienilor, alimentată şi de alte subiecte puerile de campanie lansate în stilu-i inconfundabil de DD şi transmise imediat poporenilor de televiziuni, subiectul va fi exploatat la maximum. Dacă va cădea în capcana privatizării CEO, nu cred că simplele declaraţii îl pot salva pe Victor Ponta să nu piardă puncte importante. În realitate, statul ia în calcul două variante pentru valorificarea unei participaţii din cadrul companiei: privatizarea cu investitor strategic sau vânzarea pe bursă a unui pachet de 15% din acţiuni. Specialiştii (nu ăia care au stat ani de zile în şomaj pentru că nu şi-au mai găsit un loc de muncă până a revenit partidul la putere) spun că varianta optimă este privatizarea pe bursă prin prisma faptului că statul ar atrage finanţare ieftină, vizibilitate şi ar creşte businessul companiei, numai că variantele lansate în această campanie vor fi din cele mai halucinante.
Parcă-l şi văd pe Alupei (de altfel, unul dintre cei mai buni jurnalişti de investigaţii pe când presta în presa scrisă) în rep