Retailerul german Lidl va deschide joi două magazine la Bucureşti şi Timişoara, ajungând astfel la o reţea de 151 de unităţi la nivel naţional.
Oficialii Lidl au declarat recent că numărul magazinelor din România va creşte, până în luna februarie a anului viitor, la 160 de unităţi.
Cele mai mari magazine Lidl au o suprafaţă sub 1.300 metri pătraţi, iar cele mai mici 800 de metri pătraţi.
Reprezentanţii companiei spun că 80% din marfa comercializată este reprezentată de mărcile proprii.
Grupul are trei centre logistice, la Chiajna, Nedelea (lângă Ploieşti) şi Iernut (Târgu Mureş), ultimul fiind deschis în septembrie.
Retailerul este prezent în peste 20 de ţări europene, cu circa 9.000 de magazine şi 100 de centre logistice.
Retailerul german Lidl va deschide joi două magazine la Bucureşti şi Timişoara, ajungând astfel la o reţea de 151 de unităţi la nivel naţional.
Oficialii Lidl au declarat recent că numărul magazinelor din România va creşte, până în luna februarie a anului viitor, la 160 de unităţi.
Cele mai mari magazine Lidl au o suprafaţă sub 1.300 metri pătraţi, iar cele mai mici 800 de metri pătraţi.
Reprezentanţii companiei spun că 80% din marfa comercializată este reprezentată de mărcile proprii.
Grupul are trei centre logistice, la Chiajna, Nedelea (lângă Ploieşti) şi Iernut (Târgu Mureş), ultimul fiind deschis în septembrie.
Retailerul este prezent în peste 20 de ţări europene, cu circa 9.000 de magazine şi 100 de centre logistice.