Serviciile de internet pe mobil prin tehnologii 3G şi LTE (4G) vor fi în următorii ani motorul de creştere pentru piaţa din România în condiţiile în care în prezent doar 15 din 100 de români le folosesc, a declarat într-un interviu pentru ZF Vittorio Colao, 51 de ani, directorul executiv al grupului britanic Vodafone, una dintre cele mai mari companii din lume.
"Suntem doar la început în vânzarea serviciilor de date, deci sunt optimist acum pentru că având preţuri mici pentru serviciile de voce şi servicii de date la un preţ accesibil pentru majoritatea populaţiei, România are acum toate caracteristicile necesare unei pieţe care să creeze valoare şi pentru consumatori şi pentru operatori", a spus Colao.
La finele anului trecut, potrivit datelor comunicate de Autoritatea de Reglementare în Comunicaţii (ANCOM), doar 15 din 100 de români foloseau o conexiune la internet pe mobil prin tehnologii 3G sau superioare. Acum miza pentru operatori este să îi convingă pe utilizatorii care nu au încă un smartphone sau o tabletă să îşi cumpere şi să activeze şi servicii de date. În aceste condiţii, investiţia în licenţele şi reţeaua 4G poate fi recuperată, a spus Colao. "Dacă fiecare client ar cheltui câţiva euro în plus pe serviciile de date (reţeaua 4G - n. red.), ar putea fi o investiţie bună", a declarat şeful grupului Vodafone.
Grupul Vodafone, care este numărul doi pe piaţa de telefonie mobilă din România, a anunţat ieri că are deja o reţea funcţională 4G în 10 oraşe din România pe care o va extinde anul viitor.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Serviciile de internet pe mobil prin tehnologii 3G şi LTE (4G) vor fi în următorii ani motorul de creştere pentru piaţa din România în condiţiile în care în prezent doar 15 din 100 de români le folosesc, a declarat într-un interviu pentru ZF Vittorio Colao, 51 de ani, directoru