McDonald’s România îşi invită clienţii, în perioada 5 – 11 noiembrie, să afle cum se desfăşoară o zi de lucru în restaurantele sale şi să descopere modalitatea de preparare a faimoaselor produse. Conducerea lanţului de fast-food încearcă, în acest fel să demonstreze că produsele lor sunt sănătoase, naturale şi contin ingrediente pe care le are orice om în propria bucătărie.
Campania naţională „Porţi deschise la McDonald’s” dezvăluie ce se petrece în spatele scenei, oferindu-le consumatorilor şansa de a cunoaşte angajaţii McDonald’s şi de a afla mai multe despre produsele şi serviciile celui mai mare lanţ de restaurante din România.
„Consumatorii sunt interesaţi de ceea ce se întâmplă în bucătăria McDonald’s. Pornind de la această dorinţă, am gândit o campanie prin intermediul căreia aceştia au ocazia de a urmări, pas cu pas, toate etapele de verificare şi pregătire a produselor McDonald’s”, declară Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.
Pentru a participa la turului bucătăriei McDonald’s, consumatorii se pot înscrie prin intermediul paginii de Facebook McDonald’s - www.facebook.com/McDonalds.ro sau pot solicita o programare direct în restaurante. Vizitele în bucătăria McDonald’s se vor desfăşura atât în restaurantele din Bucureşti (15), cât şi în cele din restul ţării, în anumite intervale orare.
Tot în ideea de transparenţă, compania a lansat o broşură cu informaţii despre provenienţa ingredientelor, precum şi detaliile nutriţionale de care au nevoie pentru a face în orice moment o alegere echilibrată.
McDonald’s deţine în ţară 64 de restaurante în 21 de oraşe – 28 de restaurante în Bucureşti şi 36 în restul ţării, primind, zilnic, peste 140,000 clienţi. McDonald’s are peste 3.500 de angajaţi în România.
Criza a muşcat serios din profiturile lanţurilor de fast-food
@N_