Fosta capitală culturală europeană va fi prezentă în următoarea perioadă la două târguri foarte importante, respectiv World Travel Market şi Târgul de Turism al României.
World Travel Market din Londra se va desfăşura în perioada 5-8 noiembrie, evenimentul fiind destinat specialiştilor din domeniul turismului. Scopul participării Sibiului este acela de a stabili contacte cu agenţii şi operatori în turism care ar putea include Sibiul în oferta lor.
Târgul de Turism al României va avea loc în perioada 15 – 18 noiembrie la Romexpo. Acesta este destinat publicului larg, dar şi specialiştilor. Primăria Sibiu va distribui 3.500 de broşuri cu traseele turistice, 1.000 de hărţi ale oraşului şi 1.500 de DVD-uri care promovează traseele propuse. În stand, cei interesaţi vor putea afla informaţii cu privire la obiectivele turistice, evenimentele culturale, posibilităţi de cazare sau modalităţi de transport. Sibiu Baroc Update va fi tema cu care Sibiul se va prezenta vizitatorilor standului care va fi animat pe parcursul celor patru zile de concerte susţinute de formaţiile Guilty Lemon şi Big Band Sibiu. Pentru a imprima atmosfera barocă, un conte şi o contesă vor primi vizitatorii în stand.
Reprezentanţii Primăriei spun că Sibiul rămâne o locaţie foarte căutată de turişti. Până la jumătatea lunii octombrie, centrele de informare turistică deschise în sediul Primăriei şi la Aeroportul Internaţional Sibiu au primit peste 24.000 de turişti. Cei mai mulţi, aproape 7.800, au fost turişti germani, urmaţi de români (6.605), spanioli, francezi şi britanici. Sibiul a primit vizite chiar şi de departe: Nepal, Vietnam, Australia, Columbia, Chile, Cuba, Iordania sau Africa de Sud.