Retailerul german Lidl deschide astăzi două magazine la Bucureşti şi Timişoara, ajungând astfel la o reţea de 151 de unităţi la nivel naţional. Noile unităţi se deschid în Bucureşti, pe Str. Drumul Găzarului nr. 1 şi în Timişoara, pe Calea Martirilor nr. 98.
Lidl are în prezent mai mult de 3.000 de angajaţi în reţeaua de magazine, centrele regionale de distribuţie şi în sediul central.
Oficialii Lidl au declarat recent că numărul magazinelor din România va creşte, până în luna februarie a anului viitor, la 160 de unităţi.
Cele mai mari magazine Lidl au o suprafaţă sub 1.300 metri pătraţi, iar cele mai mici 800 de metri pătraţi.
Reprezentanţii companiei spun că 80% din marfa comercializată este reprezentată de mărcile proprii.
Grupul are trei centre logistice, la Chiajna, Nedelea (lângă Ploieşti) şi Iernut (Târgu Mureş), ultimul fiind deschis în septembrie.
Retailerul este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 20 de ţări europene şi având peste 100 de centre logistice ce asigură aprovizionarea celor aproximativ 9.000 de magazine. Cu peste 170.000 de angajaţi, Lidl se numără printre primii 10 comercianţi de produse alimentare la nivel mondial.
Retailerul german Lidl deschide astăzi două magazine la Bucureşti şi Timişoara, ajungând astfel la o reţea de 151 de unităţi la nivel naţional. Noile unităţi se deschid în Bucureşti, pe Str. Drumul Găzarului nr. 1 şi în Timişoara, pe Calea Martirilor nr. 98.
Lidl are în prezent mai mult de 3.000 de angajaţi în reţeaua de magazine, centrele regionale de distribuţie şi în sediul central.
Oficialii Lidl au declarat recent că numărul magazinelor din România va creşte, până în luna februarie a anului viitor, la 160 de unităţi.
Cele mai mari magazine Lidl au o suprafaţă sub 1.300 metri pătraţi, iar cele mai mici 800 de metri pătraţi.
Rep