Transmite corespondentul Ziare.com din Columbus, Ohio
Ohio, statul crucial pentru prezidentiale, este invadat de reclame TV. Joi dimineata, strazile din Columbus, capitala statului ce va decide, potrivit expertilor, soarta alegerilor prezidentiale din 2012, erau goale - centrul orasului este gol de reclame stradale, bannere, afise lipite pe orice si fluturasi.
Candidatii la prezidentialele de anul acesta, presedintele democrat Barack Obama si candidatul republican, Mitt Romney, au decis ca televiziunea este mediul prin care pot patrunde cel mai usor in viata oamenilor.
Canalele TV locale sunt pur si simplu invadate de reclame ale celor doi rivali. Intre stiri despre traficul de pe autostrada, blocat de accident, impiedicand naveta zilnica a oamenilor spre locul de munca (adica cea mai importanta stire a zilei aici in Columbus), rivaliii la Casa Alba isi difuzeaza spoturile electorale, incercand sa ajunga la putinii nehotarati ce ar putea decide soarta alegerilor.
Fiecare se concentreaza pe atacuri foarte bine tintite: Romney il acuza pe Obama ca si-a cladit imaginea unui orator excelent, insa promisiunile sale nu s-au indeplinit: planurile privind sanatatea (faimoasa reforma "Obamacare") implica introducerea de noi taxe, spre exemplu.
Intr-o alta reclama, o mama de familie anunta intristata ca in ultimii patru ani, in mandatul lui Obama, veniturile sale nu au cunoscut nicio imbunatatire, iar cheltuielile guvernamentale nu au atins viata americanilro obisnuiti, afectati de criza.
Obama, in schimb, isi prezinta "portofoliul" ultimilor ani, amintind de fronturile de lupta unde America isi limiteaza eforturile, de locurile de munca si soarta veteranilor, de starea industriei auto si pretul caselor. Apoi le cere americanilor sa se gandeasca, sa analizeze si "oferta" republicanilor si sa decida cine le