Compania Pro TV, parte a grupului american CME (Central European Media Enterprises) care detine posturi de televiziune precum Pro TV, Acasa TV sau Sport TV, a inregistrat o cifra de afaceri de circa 92 de milioane de dolari in primele noua luni ale anului, mai putin cu 20,3 de milioane de dolari comparativ cu perioada similara a anului trecut din cauza continuarii scaderii pietei de publicitate, conform raportului financiar al CME.
Pe de alta parte, intre iulie si septembrie, cifra de afaceri a companiei a fost de 24,5 milioane de dolari, fata de 31 de milioane de dolari in trimestrul al treilea din 2011.
Totodata, profitul operational (OIBDA) al companiei a fost de 2,3 milioane de dolari in T3, in scadere de la 4,6 milioane de dolari intre iulie-septembrie anul trecut. Pentru primele noua luni ale anului, Pro TV a raportat un profit operational de 9,3 milioane de dolari, comparativ cu 17,3 milioane de dolari intre iunie si septembrie 2011. Media Pro Entertainment si-a majorat semnificativ veniturile si profitul operational In acelasi timp, Media Pro Entertainment, divizia de continut si distributie a CME, a avut afaceri de 44,7 milioane de dolari in T3, fata de 35,1 milioane de dolari in aceeasi perioada a anului trecut. La noua luni, compania a raportat venituri de 141,6 milioane de dolari, in urcare cu 15 milioane de dolari comparativ cu ianuarie-septembrie 2011.
De altfel, Media Pro Entertainment a inregistrat o crestere foarte mare a profitului operational, compania afisand un profit de 3,4 milioane de dolari in T3, fata de aproape 200.000 de dolari in T3 2011. De asemenea, in primele noua luni din acest an, divizia de continut si distributie a avut un profit operational de 10,5 milioane de dolari, in timp ce intre ianuarie si septembrie anul trecut a inregistrat 1,7 milioane de dolari.
Intreg grupul american CME, cu operatiuni in