Un brand de lux, atât de popular în întreaga lume. Atât de popular încât mulţi nici nu mai ştiu de unde a pornit totul, important fiind doar să poarte...ceva de firmă.
Iată însă că "în spatele firmei" există lucruri care depăşesc graniţele afişării la vedere a mărcii D&G. În anul 1982, italienii Domenico Dolce şi Stefano Gabbana puneau bazele casei de moda care le reuneşte numele de familie: Dolce&Gabbana. Prima lor colectie a fost prezentata in 1985.
A urmat apoi deschiderea unor showroom-uri în Milano, Tokyo, Hong Kong, New York, iar in 1989, brandul a introdus linii de lenjerie şi de beachwear, urmate apoi de prima colecţie dedicată bărbaţilor, în 1991.
Brandul va introduce o linie mai accesibilă care poartă numele de D&G, astfel brandul fiind divizat între două linii: Dolce&Gabbana, haine cu semnătura designerilor, şi D&G, o linie tip retail care se adresează unei mase mai mari de consumatori.
Relaţie amoroasă
În timp, cei doi şi-au dedicat colecţiile atât femeilor, cât şi bărbaţilor care...nu se tem să fie sexy, după cum au declarat de-a lungul timpului designerii. De-a lungul carierei, designerii au reinterpretat anumite stereotipuri blamate de societate, dându-le un nou suflu.
De exemplu, Madonna s-a "mulat" pe anumite creaţii Dolce&Gabbana, alese pentru a atrage atenţia. O mare parte din inspiraţia din spatele colecţiilor brandului este găsită în cinematografie, având muze precum Sophia Loren sau Gina Lollobrigida. Item-uri precum corsetul din satin, ciorapii din plasă, ciorapi cu portjartier sau lenjeria tip baby-doll au fost reinterpretate şi propuse într-o formă classy, cu un accent glam.
Desigur, mai ales lumea modei nu putea rata "bârfele" despre homosexualitatea celor doi. În afara de colaborarea profesională ître cei doi s-a înfiripat şi o...relaţie amoroasă, care a durat mai bine de 20 de ani. La începutul anului