În cadrul unui eveniment intern, care a avut loc vineri, 2 noiembrie, şi a reunit conducerea SRI, foştii membri ai conducerii SRI, efectivele de comandă ale Serviciului precum şi reprezentanţi ai asociaţiei de rezervişti, a fost lansat noul web-site aparţinând instituţiei, precum şi o serie de materiale legate de comunicarea internă şi externă.
Evenimentul face parte dintr-un proces mai amplu de branding instituţional, vizând adoptarea unor instrumente moderne de comunicare şi ale cărui obiective principale sunt creşterea transparenţei, deschiderea către societatea civilă, respectiv partenerii, beneficiarii legali şi cetăţenii României, conform cu aşteptările şi exigenţele publicului.
Comunicarea profesionistă, atât în spaţiul virtual, cât şi în cadrul materialelor de prezentare şi promovare a culturii de securitate, a constituit o preocupare constantă în procesul de transformare organizaţională pe care SRI l-a parcurs în ultimii şase ani.
Astfel, adoptarea unui motto care armonizează valorile instituţionale ale SRI cu misiunea sa şi cu aşteptările cetăţenilor României, introducerea acestui motto în simbolistica (logo-ul) instituţiei, editarea unor materiale de informare privind rolul şi misiunea SRI, cuprinse şi în noul site, constituie o parte importantă a activităţii de comunicare publică a instituţiei, îndreptată către promovarea culturii de securitate.
SRI, ca instituţie fundamentală a statului român, ale cărei scopuri şi mijloace sunt în deplin acord cu prevederile legale, îşi reafirmă determinarea de a rămâne neutră şi echidistantă politic. Serviciul Roman de Informaţii este consecvent în a-şi urmări în mod profesionist obiectivele legate de apărarea intereselor de securitate ale României, precum şi de consolidare a valorilor euroatlantice.
VEZI AICI CUM ARATĂ NOUL SITE AL SRI SI CE “SECRETE” A PUBLICAT SERVICIUL SECRET
În ca