O firmă de pompe funebre din Polonia a revoltat o ţară întreagă după ce şi-a promovat sicriele cu ajutorul fotomodelelor.
Această firmă scoate, anual, un calendar cu fete pe jumătate dezbrăcate, iar în ultimii patru ani, de când îşi face publicitate în acest mod, vânzările au explodat.
Rezultatele au întrecut orice aşteptări, firma ajungând lider de vânzări în domeniul său.
"Am vrut să demonstrăm că sicriul nu este ceva care ţine de religie. Este un produs! Facem reclamă unui produs", a declarat Zbigniew Lindner, proprietarul firmei.
După cum era de aşteptat, modul de promovare ales de firma de pompe funebre a provocat numeroase controverse, dar producătorii spun că întreaga situaţie trebuie privită doar ca pe o tehnică excelentă de marketing.
Voi ce părere aveţi?
O firmă de pompe funebre din Polonia a revoltat o ţară întreagă după ce şi-a promovat sicriele cu ajutorul fotomodelelor.
Această firmă scoate, anual, un calendar cu fete pe jumătate dezbrăcate, iar în ultimii patru ani, de când îşi face publicitate în acest mod, vânzările au explodat.
Rezultatele au întrecut orice aşteptări, firma ajungând lider de vânzări în domeniul său.
"Am vrut să demonstrăm că sicriul nu este ceva care ţine de religie. Este un produs! Facem reclamă unui produs", a declarat Zbigniew Lindner, proprietarul firmei.
După cum era de aşteptat, modul de promovare ales de firma de pompe funebre a provocat numeroase controverse, dar producătorii spun că întreaga situaţie trebuie privită doar ca pe o tehnică excelentă de marketing.
Voi ce părere aveţi?