În 2009, compania Evian a decis să-şi concentreze strategia de publicitate pe asocierea imaginii sale cu tinereţea. Mercedes Erra a avut nevoie de aproape un an pentru a-şi convinge compania de publicitate la care lucrează că o reclamă cu bebeluşi pe patine cu rotile care dansează pe muzică rapp este cea mai bună soluţie de promovare a produsului.
Clipul „Roller Babies” a devenit, în cele din urmă, cea mai vizionată reclamă din toate timpurile. A fost vizualizat de peste 75 de milioane de ori şi împărtăşit de 2, 2 milioane de oameni – un record demn de Cartea Recordurilor.
Erra a fondat agenţia BETC Euro RSCG în 1995 , alături de trei parteneri. În prezent, este directorul de comunicare al grupului Havas şi preşedintele departamentului de Marketing al Euro RSCG Worldwide.
BETC este în prezent una dintre cele mai mari şi solicitate agenţii de publicitate din Franţa. Baza de clienţi a agenţiei include 80 din cele mai mari 100 de companii din lume, printre care Coca Cola, IBM Volvo, Disney şi McDonald`s.
Mercedes Erra, mama a cinci băieţi, susţine implicarea femeilor în lumea de afaceri. Se află în consiliul de conducere al Fundaţiei Elle, al Comitetului pentru Imaginea Femeii în Media şi deţine funcţia de preşedinte al Forumului Femeilor pentru Economie şi Societate.
Născută în Spania şi crescută în Franţa, Erra promovează diversitatea într-o societate care nu se mândreşte cu toleranţa rasială, fiind membră activă a UNICEF şi a Human Rights Watch.
Erra şi-a început cariera în publicitate în 1981, ca stagiară la Saatchi & Saatchi. Consideră că s-a diferenţiat de alte persoane prin faptul că şi-a dorit mereu din ce în ce mai multe responsabilităţi, devenind în cele din urmă director în cadrul companiei. „Cred că atunci când oamenii îşi doresc responbsabilităţi, le pot obţine imediat,