Trei persoane au depus reclamaţii la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) de la începutul acestui an, pentru că au fost nemulţumite de modul în care au fost executate lucrările de anvelopare sau izolare termică. Dintre acestea, prima nu s-a dovedit a fi reală, a doua a fost retrasă de către reclamant, iar în cazul celei de a treia s-a solicitat efectuarea unei expertize, după ce constructorul a încercat să remedieze problemele semnalate de către reclamant.
În prima petiţie, petentul sesizează că echipa de constructori nu respectă normele de lucru la executarea lucrării. „În urma cercetărilor efectuate s-a constatat că petentul nu era şi beneficiarul lucrării, iar persoana care reclamase, în realitate nu era afectată în niciun fel de lucrările efectuate de firma de construcţii”, se arată în comunicatul remis redacţiei noastre, de către reprezentanţii CJPC.
În acest moment, comisarii au înregistrat o plângere a unei persoane din Focşani, domiciliată pe strada 1 Decembrie 1918, care a reclamat că izolaţia efectuată la faţada blocului nu a fost realizată corespunzător şi peretele apartamentului său este afectat de infiltraţii, care se scurg de la etajul superior. „În acest sens, a fost contactat operatorul economic, căruia i s-a adus la cunoş-tinţă cele reclamate. Acesta a răspuns solicitării, în sensul ca s-a prezentat la petent şi a suplimentat cu material adeziv pentru a elimina eventuala posibilitate a infiltrării apei între izolaţie şi perete”, se arată în comunicatul de presă.
Potrivit legislaţiei în vigoare, în cazul în care petentul nu este mulţumit de lucrările de reparaţii efectuate, acesta trebuie să realizeze o expertiză tehnică, care să arate dacă lucrările au fost efectuate corespunzător sau nu.
Trei persoane au depus reclamaţii la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (