Producătorul italian Fiat, care și-a înghețat, practic, investițiile dedicate dezvoltării unor modele noi pe perioada crizei, și-a făcut cunoscute planurile pentru reintrarea în normalitate - prin 2015. Sursa: FIAT
Vă mai amintiți de Fiat? Dacă da, ”de vină” ar putea fi doar simpaticul Cinquecento, care, și la mulți ani după relansare, atrage privirile când se strecoară tiptil prin trafic.
Producătorul italian Fiat, care și-a înghețat, practic, investițiile dedicate dezvoltării unor modele noi pe perioada crizei, și-a făcut cunoscute planurile pentru reintrarea în normalitate, informează ”Automotive News”.
Revenirea se va petrece gradual, cu o ofensivă serioasă programată abia pentru 2015.
Anul viitor, Fiat are în plan o singură lansare: versiunea cu șapte locuri a modelului 500L.
În 2014, crossoverului (sau SUV-ul subcompact, dacă preferanți) 500X va înlocui actuala gamă Sedici (doar un Suzuki SX4 rebotezat).
Marea ofensivă este planificată pentru 2015, anul care, potrivit anaștilor, ar urma să consemneze sfârșitul lungii crize auto europene.
Deși n-am fi mizat pe asta, Fiat își va concentra atacul pe lansarea unei noi generații a gamei Linea.
Modelul fabricat în Turcia va primi însă și o versiune hatchback. Informația ne duce cu gândul la o probabilă lansare vest europeană și o concurență acerbă cu subcompactul românesc Dacia Sandero.
Fiat va mai ”sări” și cu o versiune optimizată (estetică și, posibil, tehnic) a monovolumului Freemont, dar și cu un nou model, al cărui nume este păstrat, momentan, secret.