Serviciul Român de Informaţii a lansat versiunea modernizată a site-ului www.sri.ro, cu un motto nou, "Patria a priori", demersul făcând parte dintr-un proces mai amplu de branding instituţional. Vizitatorii îşi pot testa online abilităţile specifice muncii în SRI.
Site-ul, bazat vizual pe culoarea albastră, conţine rubrici despre misiunea, viziunea şi valorile SRI, despre conducerea, structura, coordonarea, controlul şi responsabilitatea Serviciului. De asemenea, pe site pot fi găsite rapoarte de activitate şi o prezentare a momentelor cheie ale evoluţiei SRI. Pe site mai pot fi găsite informaţii despre obiectivele instituţiei, oportunităţi pentru carieră şi modul de lucru al Serviciului - surse, exeprtize, analize.
Serviciul a adoptat un nou motto, "Patria a priori". "Astfel, adoptarea unui motto care armonizează valorile instituţionale ale SRI cu misiunea sa şi cu aşteptările cetăţenilor României, introducerea acestui motto în simbolistica (logo-ul) instituţiei, editarea unor materiale de informare privind rolul şi misiunea SRI, cuprinse şi în noul site, constituie o parte importantă a activităţii de comunicare publică a instituţiei, îndreptată către promovarea culturii de securitate", se arată într-un comunicat al instituţiei.
Daţi CLICK pe imaginea de mai jos pentru a vă veridica aptitudinile de agent SRI!
Site-ul conţine inclusiv un test online, prin care vizitatorii îşi pot verifica aptitudinile specifice muncii într-o astfel de instituţie. "SRI, ca instituţie fundamentală a statului român, ale cărei scopuri şi mijloace sunt în deplin acord cu prevederile legale, îşi reafirmă determinarea de a rămâne neutră şi echidistantă politic. Serviciul Roman de Informaţii este consecvent în a-şi urmări în mod profesionist obiectivele legate de apărarea intereselor de securitate ale României, precum şi de consolidare a valorilo