La o saptamana pana la evenimentul dedicat antreprenoriatului si tehnologiei How to Web, Bogdan Iordache, co-fondator, raspunde Wall-Street.ro la cateva intrebari privind sponsorii, dificultatea atragerii de speakeri internationali dar si cate bilete mai sunt disponibile.
Wall-Street.ro: Care au fost principalele provocari in organizarea editiei de anul acesta a How to Web?
Bogdan Iordache: Provocarile sunt aceleasi ca intotdeauna si nu difera de la o editie la alta. Cel mai important este sa intelegem din ce in ce mai bine de la an la an cum putem sa ajutam scena locala si cum putem avea un impact cat mai mare in ecosistemul tech local. Nu cred ca exista provocari particulare pentru editia de anul acesta.
W-S.ro: Cat de deschisi sunt sponsorii? Se negociaza greu in aceasta perioada?
BI: Industria romaneasca de dezvoltare de produse tech este cumva la inceput, dar creste cu pasi rapizi. Am reusit sa convingem cateva dintre cele mai importante centre de R&D locale, precum IXIA si Adobe, ca How to Web este un eveniment de importanta strategica pentru dezvoltarea ecosistemului local. Putine companii internationale de tehnologie inceaarca sa ajute mediul local sa se dezvolte, majoritatea au local doar centre de suport sau vanzare de servicii.
W-S.ro: De cat timp v-ati apucat sa pregatiti evenimentul si cati oameni sunt implicati in eforturile acestea?
BI: (zambind) Daca iti spun asta nu o sa ma crezi. Am inceput sa pregatim How to Web in urma cu 9 luni, iar echipa noastra este formata din 6 oameni.
W-S.ro: Cat de dificil este sa atragi speakeri internationali de valoare? Poti sa imi povestesti pe scurt o intamplare reprezentativa in acest sens? Citeste si:Ce startup-uri au castigat 20.000 de dolari in cadrul conferintei How to WebWall-Street.ro transmite LIVE de la How to Web. Afla cele mai interesante declaratii de la spe